توسط سنجاقک
| چهارشنبه چهارم مهر ۱۴۰۳ | 13:24
چرا من هر وقت تصمیممیگیرم روزم رو با خنده و خوشحالی و دلگرمی شروع کنم یه چیزی میشه !!!
داشتم میرفتم مترو دیدم دم پل اتوبان مردم جمع شدن فکر کردم تصادف شده رفتم جلو، دیدم یه دختر دانش آموز دبیرستانی خودشو انداخته پایین 😔😔😔😔
حالم خیلی بده اشکم بند نمیاد
طفلک😢 ببین ما پدر و مادر ها چقدر گیر میدیم یا اصلا محل نمیزاریم که به این حالت میفتن
بعد نوشت:
اومدم تو کوچو مون هلن رو دیدم
هلن کیست؟
هلن یه گربه گنده پشمالو با رنگ قهوه ایی و طلایی و مشکی با صدای نازک و ملایم تو کوچه زندگی میکنه . همسایه ها حمایتش میکنن .باهاش حال و احوال کردم تا دم خونمون اومد .در رو باز کردم اومد تو پارکینگ یه خورده چرخید و رفت بیرون
من یک زنم،از جنس نور و خورشید