وقتی یکی بهت میگه " تو دیگه عوض شدی"
یعنی اینکه
" تو دیگه مثه سابق مطابق میل من رفتار نمیکنی"...
عامیانه اش میشه: تو دیگه خر خوبی نیستی!!!

از روزی که هنوز نمیتوانی راه بروی
تا روزی که دیگر نمیتوانی راه بروی
از این سفرِ کوتاه، لذت ببر رفیق...
سیصد گل سرخ یک گل نصرانی
ما را ز سر بریده میترسانی؟
ما گر ز سر بریده میترسیدیم
در محفل عاشقان نمیرقصیدیم
یه سوال
هواپیمای اوکراینی چی شد؟
***
خودم بهت میگم
داستان از این قرارِ که ما هیچکدومبرای خیلی از اتفاقها از اصل ماجرا آگاه نیستیم
سیاست اینقدر کثیف هست که شما هم توش گمی و فکر میکنی که درست میگی
ما انسانیم حق داریم نظر بدیم و شما حق نداری تا کسی بر خلاف عقیده شما نظر داد بهش انگ بزنی
تا من یه پست میزارم منو میبندی به مریم رجوی و هر آشغالی
چرا شما هر چی میگی درسته بقیه هر چی میگن دروغِ
اینکه اسم کسی رو نوشتم که بنظرت مفسد فی الارض و اعدامی
از کجا مطمئنی که واقعیت همون نباشه که داشته مادرش رو میبرده بیمارستان و جلوش رو میگیرن و بهش تیر میزنن
چرا یه دختر بچه مثل نیکا باید بعد مرگش اینهمه براش پرونده درست کنن و بگن آدم کثیفی بوده
ما اگه خدا و امثال شما قبول کنین یکم عقل هم داریم
و دنبال رو اسرائیل و آمریکا و رجوی و پهلوی نیستیم
***
اینم پاسخ سه نقطه
همان طوری که به خودت حق میدی به خادم و خائن
به مسئول و غیر مسئول انگ میزنی
به هر کسی تهمت بزنی
ب دیگران حق بده، چیزای بهت بگن ک هستی
از شهدا مایه میذاری
کسی که خودکشی کرده رو میگی تیرباران شده
ک مثلا چی
تو خیلی هنر داری، برو کارای آشپزخانه رو انجام بده
آن چیزی ک عقده ش رو داری، اینجا پیدا نمیکنی
برای تو سالهاست تبدیل به یه رویا شده
***
قضاوت با دوستانم
***اینم پاسخ مجددشون
حالا من کار ندارم، با اسم های ساختگی خودت کامنت میذاری و کلی فحش میدی، شاید ذهنت ارضا بشه
شایدم جسمت و روحت
ولی تو همین راه رو برو، شاید به بهشت برسی
منم همین راه رو میرم، میخوام به جهنم برسم
کوه به کوه نمیرسه، اما از م به آدم میرسه
عزت زیاد، خدانگهدار
دیشب داشت تی وی نشون میداد چقدر گریه کردم
مادر باشی برات فرق نمیکنه ،بچته....
این همه شهید به خاطر حفظ خاک وطن رفتن که الان یه عده این سرزمین رو چپاول کنن .طوری که ۹۰درصد ایرانی ها حسرت یک زندگی معمولی رو داشته باشن.
حقا که تفرقه بنداز حکومت کن رو پیش گرفتن.
مردم رو دو دسته کردن.خوبها و بدها.و به جای اینکه مردم با هم متحد باشن تا بر علیه اقتصاد فلج ... راهپیمایی اعتراض کنن .باید بر علیه هم اعتراض کنن.و آنگاه اونها یه عده جوون مردم رو، رو نمایی میکنن و همه عیوبشون رو پشت اون کاروان شهید پنهان میکنن.تا کِی ؟؟؟؟؟
سازمان ملل اول ژوئن را روز جهانی والدین اعلام کرده است
بزرگ کردن بچه از نوزادی تا رسیدن به مرحله یک فرد بالغ، کار سخت و پر مسئولیتی است که وظیفه اول والدین محسوب می شود. برای توجه دادن به این وظیفه که عشق بی قید و شرط می طلبد، روزی را برای قدردانی از والدین اختصاص داده اند.
🌹🌹🌹
راستی برد افتخار آمیز پرسپولیس موبارک🥰
تو همدم تنهایی پهناورم هستی
آرامش دنیای سرسامآورم هستی
حرم امنترین جای جهان برای هر کدام از ما بوده و هست. در تمام لحظههایی که بغض داشتیم یا دلتنگ و تنها بودیم... برای تمام لحظاتی که غرق شادی و خوشحالی بودیم.
میلاد امام رضا مبارک..
احمد .شکر.الهی
چرا تو گوگل هیچ صفحه ایی ازش باز نمیشه؟؟؟؟
خودت را بهتر کن
این است همه ی کاری که
برای بهتر کردنِ جهان میتوانی بکنی ...
#ویتگنشتاین
نظر من:
زندگی بدون پول فقط گذر عمرِحتی اگه بخوایم خودمون رو بهتر کنیم هم باید پول باشه
بتونی کتاب بخری .بتونی به دیگران کمک کنی .بتونی دست خیر داشته باشی و .... تا روحت شاد باشه و بهتر باشی
مشخصات وب
من یک زنم،از جنس نور و خورشید ابر سیاه رهایم کن.
🌞🌞🌞
کپی آزاد
🥀🥀🥀
آدما طوری هستن که هرچقدم خوب باشی فقط اون قسمت که خوب نبودی رو یادشون میمونه
❤️❤️❤️
دلم را به کجای این شهر مشغول کنم،که نگیرد بهانه تو را
🌷🌷🌷
غربت کسی نباش ک تورو وطن خودش انتخاب کرده
آرشیو وب
- تیر ۱۴۰۵
- خرداد ۱۴۰۵
- اردیبهشت ۱۴۰۵
- اسفند ۱۴۰۴
- بهمن ۱۴۰۴
- دی ۱۴۰۴
- آذر ۱۴۰۴
- آبان ۱۴۰۴
- مهر ۱۴۰۴
- شهریور ۱۴۰۴
- مرداد ۱۴۰۴
- تیر ۱۴۰۴
- خرداد ۱۴۰۴
- اردیبهشت ۱۴۰۴
- فروردین ۱۴۰۴
- اسفند ۱۴۰۳
- بهمن ۱۴۰۳
- آذر ۱۴۰۳
- آبان ۱۴۰۳
- مهر ۱۴۰۳
- شهریور ۱۴۰۳
- مرداد ۱۴۰۳
- تیر ۱۴۰۳
- خرداد ۱۴۰۳
- اردیبهشت ۱۴۰۳
- فروردین ۱۴۰۳
- اسفند ۱۴۰۲
- بهمن ۱۴۰۲
- دی ۱۴۰۲
- آذر ۱۴۰۲
- آبان ۱۴۰۲
- مهر ۱۴۰۲
- شهریور ۱۴۰۲
- مرداد ۱۴۰۲
- تیر ۱۴۰۲
- خرداد ۱۴۰۲
- آرشيو