اسمتون رو جمع کنید ببینید چه شعری ساخته میشه...
الف..........ای مهربان یارم
ب............باعشق تو میمانم
پ............پای خسته ای دارم
ت............تا هستی منم هستم
ث............ثابت میکنم هستم
ج.............جان من فدای تو
چ.............چند وقتی بمان بامن
ح.............حال از من نمیپرسی
خ.............خوابم با تو شیرینه
د.............در جانم زدی رخنه
ذ.............ذره ذره آبم کن
ر.............رسوای جهانم کن
ز.............زلف خود پریشان کن
ژ.............ژنده جامه ای پوشم
س...........سر برشانه ام بگذار
ش...........شوق من دو چندان کن
ص...........صبح من تو روشن کن
ض...........ضربان دلم بشنو
ط............طاهرگشتهام با تو
ظ............ظهر عاشقی بنگر
ع............عاشق شو تو هم چون من
غ ...........غم غربت دلم بشکست
ف...........فریاد دلم بشنو
ق............قربان دو چشمانت
ک............کردی همچو فرهادم
گ............گم گشته دو دستانم
ل.............لای موج موهایت
م.............مروارید چشمانت
ن.............نور دیده من شو
و.............وصف جمله خوبیهات
ه.............هر دم بر زبان جاریست
ی............یادی از دل ماکن
محمود درویش تعریف جالبی از عشق کرده:
«الذين أحبّوا فينا ما لم نُحبّه يوماً بأنفسنا»
کسانی که در ما چیزی رو دوست داشتن
که خودمون ندیدیم و دوست نداشتیم...
به نظرم خیلی خوب معنای عشق رو گفته
که یعنی در طرف مقابل چیزهایی رو پیدا کنی و دوست داشته باشی
که خودش هم از شنیدنش متعجب بشه....
اثرش بینظیره!
سن چیزی جز یک عدد نیست
برای شروع دوباره هیچوقت دیر نیست
کریستین دیور خالق برند دیور
در ۴۱ سالگی شروع کرد
سَم والتون خالق فروشگاه والمارت
در۴۴ سالگی شروع کرد
باب پارسون موسس گود دِی
در ۴۷ سالگی شروع کرد
آدولف دالسِر، موسس برند آدیداس
در ۴۸ سالگی شروع کرد
بیل پورتِر موسس ایترید
در ۶۳ سالگی شروع کرد
کلنل ساندرز موسس کیافاسی
در ۶۲ سالگی شروع کرد
هنری فورد، موسس خودرو سازی فورد
در ۴۹ سالگی شروع کرد
برنارد مارکوس موسس خرده فروشی هومدیپو
در ۴۹ سالگی شروع کرد
ری کراک موسس مک دونالد
در ۵۲ سالگی شروع کرد!
هنوز نمیدونم شاد بودن دائمی وجود داره یانه؟اصلا شادی کجاست؟
همش موقتیه.شادی،عشق،مهربونی و ... ولی غم همیشه کنج دلت و کنج مغزت نشسته و حتی اون لحظه که داری میخندی یه پس گردنی بهت میزنه و میگه هی اینقدر تند نرو منو یادت رفته
یه مطلب عالی دیدم براتون به اشتراک گذاشتم
زمان مطالعه :یک دقیقه
داداش کوچیکم از بابام پرسید :
دعای خیر یعنی چی ؟
بابام گفت :
دعای خیر یعنی ما هرچی دعا میکنیم خدا میگه :خیر 🤣🤣
دوست دارم یه فرمون باشم یا یه درخت گیلاس
شاید ریموت و یا یه سگ
دوست دارم لیوان چای باشم یا یه طناب آبی شاید یه دسته کلید
نمیدونم
دوست دارم یه کلنگ باشم برای خراب کردن دیوارها
دوست دارم باشم
هر چیزی که بشه .....
بعضی آدما هستن سخت ترین لحظات زندگیشون رو تنهایی سپری کردن، درحالی که بقیه فکر میکردن حالشون عالیه ..
🌹🌹🌹
منزل حقیقی ما، قلب کسانی هست که دوستشان داریم..
🌹🌹🌹
تمامی میوه ها زمانی میرسند
که
توت فرنگی از انگور هیچ نمیداند.
پاراسلوس
مشخصات وب
من یک زنم،از جنس نور و خورشید ابر سیاه رهایم کن.
🌞🌞🌞
کپی آزاد
🥀🥀🥀
آدما طوری هستن که هرچقدم خوب باشی فقط اون قسمت که خوب نبودی رو یادشون میمونه
❤️❤️❤️
دلم را به کجای این شهر مشغول کنم،که نگیرد بهانه تو را
🌷🌷🌷
غربت کسی نباش ک تورو وطن خودش انتخاب کرده
آرشیو وب
- تیر ۱۴۰۵
- خرداد ۱۴۰۵
- اردیبهشت ۱۴۰۵
- اسفند ۱۴۰۴
- بهمن ۱۴۰۴
- دی ۱۴۰۴
- آذر ۱۴۰۴
- آبان ۱۴۰۴
- مهر ۱۴۰۴
- شهریور ۱۴۰۴
- مرداد ۱۴۰۴
- تیر ۱۴۰۴
- خرداد ۱۴۰۴
- اردیبهشت ۱۴۰۴
- فروردین ۱۴۰۴
- اسفند ۱۴۰۳
- بهمن ۱۴۰۳
- آذر ۱۴۰۳
- آبان ۱۴۰۳
- مهر ۱۴۰۳
- شهریور ۱۴۰۳
- مرداد ۱۴۰۳
- تیر ۱۴۰۳
- خرداد ۱۴۰۳
- اردیبهشت ۱۴۰۳
- فروردین ۱۴۰۳
- اسفند ۱۴۰۲
- بهمن ۱۴۰۲
- دی ۱۴۰۲
- آذر ۱۴۰۲
- آبان ۱۴۰۲
- مهر ۱۴۰۲
- شهریور ۱۴۰۲
- مرداد ۱۴۰۲
- تیر ۱۴۰۲
- خرداد ۱۴۰۲
- آرشيو